הישראלים ימשיכו לכבוש את ברצלונה גם בעונת המשחקים הקרובה…

הקמאפ – נואו, אצטדיונה הביתי של קבוצת הכדורגל ברצלונה, הפך בשנים האחרונות גם למגרשם הביתי של עשרות אלפי ישראליים הפוקדים את האצטדיון המפורסם לאורך כל עונת המשחקים בו, כאשר גם בעונת המשחקים 2019-2020, הישראלים צפויים להמשיך "לכבוש" את הקאמפ נואו ולקחת חלק פעיל מתצוגת העידוד של אוהדי "בארסה".

חבילות ספורט לברצלונה הן למעשה חבילות תיור המשלבות בין אירוח מלא בברצלונה לבין כרטיסי כניסה לאחד ממשחקיה של קבוצת הפאר של ברצלונה בכל המסגרות, בין גם מדובר במשחקי הליגה הספרדית (לה – ליגה) הכוללים גם את משחקי הסופר קלאסיקו ובין אם מדובר במשחקי ליגת האלופות. חבילות ספורט אלו הפכו בשנים האחרונות לאחד ממוצרי התיירות המבוקשים ביותר בישראל, כאשר יותר ויותר ישראליים רוכשים אותן על מנת לראות את ליאונל מסי וחבריו באחד ממשחקיה של קבוצת הפאר- ברצלונה.

חבילות ספורט לברצלונה

חבילות הספורט לברצלונה, מאפשרות לכם למעשה ליהנות גם מחופשה מהנה באחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר באירופה וגם מכרטיס כניסה לאחד ממשחקי של קבוצת הפאר- ברצלונה בכל המסגרות בהן היא משתתפת. חבילות אלו, מותאמות גם ליחידים, גם לזוגות וגם לכל החבר'ה המעוניינים להבטיח לעצמם מושב צפייה באחד מה-99,354 מושבים באצטדיון הקאמפ נואו. בשנים האחרונות, ניתן לראות ביציעי הקאמפ נואו, יותר ויותר ישראלים בכל אחד ממשחקיה של ברצלונה, כאשר הנפת דגל ישראל הפכה לאקט פופולארי במשחקי הקבוצה על ידי אותם חובבי כדורגל מישראל. חבילות ספורט לברצלונה, מאפשרות לכם ליהנות מחבילות יחיד או חבילות זוגיות או קבוצתיות, וזאת בהתאם להרכב הנוסעים המתוכנן, כאשר החבילות הזוגיות כוללות אירוח זוגי מלא לאבות ובנים או לזוגות אוהבים המבלים מצד אחד בשופינג בברצלונה ומצד שני מבלים באחד ממשחקי קבוצת הפאר של ברצלונה.

את חבילות הספורט לברצלונה, ניתן לרכוש לכל אחד ממשחקי הבית של ברצלונה בקאמפ נואו, בין אם מדובר במשחקי ה-לה ליגה (הליגה הבכירה בספרד) בין אם מדובר במשחקי גביע המלך ובין אם מדובר באחד ממשחקיה של ברצלונה המתקיימים בקאמפ נואו במסגרת ליגת האלופות לעונת המשחקים 2019-2020.

המאמר שימש אתכם?
שתפו אותו בקליק עם החברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם

סיבות מדוע פנס ראש הוא הכרחי בטיולי קמפינג

סיבות מדוע פנס ראש הוא הכרחי בטיולי קמפינג

קמפינג הוא דרך מצוינת להתרחק מהכל וליהנות מהחוץ. אבל זה גם יכול להיות מסוכן, במיוחד בלילה. לכן חשוב שיהיה איתך…
הכדורגל הטורקי - כמה עובדות שעלולות להפתיע אתכם

הכדורגל הטורקי - כמה עובדות שעלולות להפתיע אתכם

במאמר זה באי סוקר בחרנו לפתוח לכם חלון הצצה לעולם כדורגל שלא מספיק מדובר בארץ ולא בצדק: הכדורגל הטורקי! כדורגל…
7 Ideas to make your perfect sports room in an ADU

7 Ideas to make your perfect sports room in an ADU

Whether you're an avid sports fan or just looking for a great spot to watch the game, creating a dedicated…
עושים ספורט? אתם צריכים בקבוק מים תרמי

עושים ספורט? אתם צריכים בקבוק מים תרמי

בקבוק מים תרמי הוא דרך מצוינת לשמור על על המים שלכם קרים לאורך זמן. בנוסף, בקבוקים תרמיים גם טובים ומתאימים…